UTAZÁSI ÖTLETEK, INSPIRÁCIÓK
NE MARADJ LE SEMMIRŐL:
Last Minute ajánlatok, belföldi pihenések, utazási cikkek. E szolgáltatás teljesen INGYENES, csak tarts velünk és IRATKOZZ FEL!
Minőségi ügyfélszolgálati változásokat vezet be a Ryanair. A 2019 Customer Care Improvements nevű programot tegnap jelentette be az ír fapados cég.
Az új program elemei:
Kenny Jacobs, a Ryanair marketingfőnöke az alábbiakat nyilatkozta:
„A Ryanair örömmel jelenti be a 2019 Customer Care Improvement programját, amely nagyobb választékot, alacsonyabb viteldíjakat és jobb kiszolgálást jelent. A Ryanair közel 152 millió utast szállít az idei évben, akik élvezhetik ezeket a fejlesztéseket beleértve a legalacsonyabb árakat, a pontosságra tett ígéreteket, az új tagsági programot és ezen a nyáron forgalomba állítandó új Boeing MAX „Gamechanger” repülőgépek nyújtotta előnyöket. Ilyen a nagyobb lábtér és az új világosabb fedélzeti belső.
A fejlesztések során egy dolog nem fog változni: az alacsony viteldíjak. Utasaink még mindig nálunk találják a legnagyobb úticél-választékot, miközben növeljük a flottánkat és a repülőutak számát.”
Forrás: Ryanair honlap
Fejlesztések lesznek a budapesti reptéren is: Jön az önkiszolgáló csomagfeladási rendszer