Új ügyfélszolgálatási programot jelentett be a Ryanair

Minőségi ügyfélszolgálati változásokat vezet be a Ryanair. A 2019 Customer Care Improvements nevű programot tegnap jelentette be az ír fapados cég.

Az új program elemei:

  • Ha a foglalás után 3 órán belül az árak olcsóbbak lesznek a foglalt járatra az árkülönbözetet jóváírják és 5 € creditet is kapunk a MyRyanair-számlánkra.
  • Foglalás után 48 óráig ingyenesen módosítható a foglalás.
  • Késés/törlés kompenzáció elbírálása 10 munkanapon belül.
  • Új ügyfélszolgálat (24/7 szolgáltatás).
  • Új repülőgépek: új fedélzeti belső, nagyobb lábtér, több ülőhely, a „legzöldebb” repülőgép.
  • Szén-dioxid offset program indítása és 5 éven belül műanyagmentesség a fedélzeten.
  • 199 € éves tagságért díjmentes az ülőhelyválasztás, az elsőbbségi beszállás, a “fast track” (gyorsított ellenőrzés) igénybevétele.
  • Digitális fejlesztés: új viteldíj-kereső, sportjegyek, rendelésre útikönyvek, gyorsabb mobilapplikáció.
  • 90% pontosság elérése: ha az adott hónapon belül nem éri el ezt a következő hónapban 5% kedvezmény a viteldíjakból.

Kenny Jacobs, a Ryanair marketingfőnöke az alábbiakat nyilatkozta:

„A Ryanair örömmel jelenti be a 2019 Customer Care Improvement programját, amely nagyobb választékot, alacsonyabb viteldíjakat és jobb kiszolgálást jelent. A Ryanair közel 152 millió utast szállít az idei évben, akik élvezhetik ezeket a fejlesztéseket beleértve a legalacsonyabb árakat, a pontosságra tett ígéreteket, az új tagsági programot és ezen a nyáron forgalomba állítandó új Boeing MAX „Gamechanger” repülőgépek nyújtotta előnyöket. Ilyen a nagyobb lábtér és az új világosabb fedélzeti belső.

A fejlesztések során egy dolog nem fog változni: az alacsony viteldíjak. Utasaink még mindig nálunk találják a legnagyobb úticél-választékot, miközben növeljük a flottánkat és a repülőutak számát.”

Forrás: Ryanair honlap

Fejlesztések lesznek a budapesti reptéren is: Jön az önkiszolgáló csomagfeladási rendszer 

Szeretnél több cikket olvasni? Nézz körül itt: Blog-oldalunk