novemberi hétvége Prágában

Prága, a világ egyik legszebb fővárosa a kultúrák találkozásának központja, a hely ahol a  fiatalabb és az idősebb generáció is tökéletesen megfér egymás mellett. A sörök, kulináris élmények, finom ételek és pezsgő éjszakai élet hazája. Egy novemberi hétvége Prágában

Szeretném nektek megmutatni, hogy hogyan is néz ki egy novemberi hétvége Prágában. Volt szerencsém most hétvégén eljutni ebbe a csodás városba és egy kisebb élménybeszámolóval készültem.

Novemberi hétvége Prágában- Szombat

Szombaton korán reggel már útra keltünk, hogy bejárjuk a várost és a lehető legtöbb élménnyel gazdagodjunk. Sajnos már elmúlt a forró nyár és a kellemes meleg idő is, így nagykabátba kellett nekivágnunk a túrának.

1. Óváros tér

Prága legszebb és legforgalmasabb történelmi díszleteit felsorakoztató tér, ahol az utcai bűvészek mellet a gyönyörű és elegáns éttermek, kávézók hada sorakozik, hogy kiszolgálják az ide látogató turistákat. Meglepetésemre úgy éreztem magamat, mint ha nyár közepén érkeztem volna hiszen annyi látogató volt, hogy hangyalépésben tudtunk haladni a csodálatos építmények közelében.

2. Károly Híd

Véleményem szerint az egyik legcsodálatosabb helyszín Prágában. Az utcai művészek, bűvészek, zenészek, árusok mellet, csodálatos panoráma nyílik a városra. Nagyszerű látvány a Moldva folyó vízlépcsője és ha a túl oldalra áttekintünk akkor láthatjuk a várat is. A híd környéke tele van hattyúkkal, akik nagyon barátságosak és kifejezetten megbarátkoztak az emberekkel és a zajokkal.

3. Prágai vár

Mivel november van, így a nappalok sem tartanak sokáig ezért sietnünk kellett fel a várba, hogy megtekintsük a várost. Nagyszerű panoráma tárult elénk a várból is és ténylég az egyik legcsodálatosabb város, amit valaha láthattam. A vár közelében alkalmam nyílt egy nagyon finom ebédet elfogyasztani és mellé meginni 1-2 korsó világhírű cseh sört. Itt külön kiemelném, hogy a meggysör valami fantasztikus és az, hogy előttem készítik az valami pazar látvány.

Ilyen volt a szombati napom Prágában. Este még meglátogattuk a helyi Pubokat és szórakozóhelyeket is, ahol rendkívül barátságosak voltak az emberek. Sajnos itt ki kell emelnem egy negatívumot, este nagyon sok a drog árus és egyéb szolgáltatást nyújtó hölgyek. Nagyon vigyázzon magára mindenki, ilyenkor nem célszerű egyedül császkálni a városban.

Vasárnap

Ismét egy korai kelésen vagyok túl és ismét dermesztő hideg volt. Ma egy kicsit több időt töltöttem ajándékok vásárlásával és üzletek látogatásával.

1. A táncoló ház

Modern irodaház távolról nézve egy táncoló párt formáz,  a helyiek inkább a bedőlő vonalvezetése miatt részeg háznak nevezik. Nagyszerű építészeti remekmű.

Táncoló ház

2. Vencel tér

Sajnos a tér fő látnivalója felújítás miatt nem volt megtekinthető állapotban. A helyiektől megtudtam, hogy ezen a téren dolgozott Franz Kafka, mint biztosítási hivatalnok. Nagyszerű találkapont minden generáció számára. Üzletek hada várja a pénzköltő turistákat. Rengeteg bár és étterem szolgálja ki az embereket itt nap mint nap. Meglepetésemre itt a boltokban legálisan lehet marihuánás süteményekhez, nyalókákhoz, sörökhöz hozzá jutni és fogyasztani.

info.cz

Ilyen volt az én novemberi hétvégém Prágában. Nagyon sok élménnyel gazdagodtam és pár plusz kiló is felbukkant a pocakomon. Összességében  egy mesés hétvégén volt és mindenkinek ajánlom ezt a történelmi várost, aki kicsit már unja a tengerpartokat.

Többet olvasnál? Nézz körbe a blogunkban: Blog

TravelHunter Közösség – Csatlakozz

Csatlakozz Facebook csoportunkhoz, hogy értesülj az ajánlatokról!